Dagens önskeoutfit

Tycker inte ni precis som jag att denna outfiten skulle vara urläcker på alla hjärtans dag? Jag tycker i alla fall att den är suuupersöt! Älskar rosa för tillfället, och när gör det inte sig bäst om på alla hjärtans dag? Scoretts pumps är så snygga både till vardags och på fest, ska nog ta och köpa mig ett par någon dag!

Förrästen så bara älskar jag Gina tricots lack och jeansleggings! Supersköna och supersnygga. Jeansleggingsen är mycket bekvämare än vanliga jeans, och ändå såå snygga! Lackleggingsen piffar upp ens kläder vad man än har på sig, och dom är ett superbra fest-plagg!



1. Lilly Batik Top, Gina Tricot 199 kr
2. D for Daisha pumps, Scorett 699 kr
3. Maja jacket, Gina Tricot 299 kr
4. Sassie Satin Leggings, Gina Tricot 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0